hihi

Sen i fredags har jag varit på Öland, jag har träffat Josefine och jag kunde få hålla hennes hand under det hela, Jag har cyklat med någon på pakethållaren som en jävla taxi så vadå försäsongs träning?tss.. jag har insett att Öland är en stor Ö.. jag har fått punka på cykeln och gått hem 4km, jag har träffat en ny bästis Grodis, Jag har hoppat studsmatta, jag har ätit 3403 glassar, jag har köpt världensfinaste tröjor, jag har spelat VM i fiamedknuff, jag har cyklat hem 5km mitt i natten, jag har andats också förresten, och läst Malin+Rasmus=Sant.

Jamenja, det var ju en bra sammanfattning tycker jag. För vår blogg lever ju Jossssss.. och jag orkar inte göra en till design så vi kör på den här ett tag

puuuuuuuuuuuuussss
Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0