J - Tristess

Tio saker jag ska göra när jag kommer hem:
1. Sova i en mjuk, härlig säng. Som är min egen. Och minst en meter bredare än den jag sover i nu.
2. Ta en ordentlig sovmorgon utan att behöva vara orolig för att försova mig.
3. Umgås med mina underbara vänner som jag har saknat så otroligt mycket.
4. Sola och bada - vilket jag inte gjort på hela sommaren.
5. Tröstshoppa. Minst halva lönen kommer ryka för att jag ska bli som vanligt igen.
6. Köpa gymkort. Det syns att jag har sommarjobbat på ett café om man säger så.
7. Snacka en massa skit och supa mig själv och Sigrid under bordet. Det känns som att vi behöver det båda två.
8. Tala om min mamma och pappa hur mycket jag älskar dem. Har varit så himla förbannad att jag inte kunnat säga det på hela semestern.
9. Se till att få användning för mina nya killerheels. Partey! :D


En bild från i höstas. Det skulle ju inte sitta fel med en favorit i repris?

Kommentarer
Postat av: S på partyhyllan 49

Moahaha, HELL YEAH! :D

2009-07-27 @ 20:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0