J - Tillbaka till arbetslivet

Idag kände jag mig tillräckligt kry för jobb.
Nej det gjorde jag inte alls det, men jag tog mig en titt i plånboken och höll på att sätta morgonjuicen i halsen. Om jag ska komma iväg till Berlin på höstlovet så krävs det ett lite större startkapital än det jag har nu. Fan.
Förresten, jag hade tänkt att göra er alla jätte glada och komma hem lite tidigare, nämligen på onsdag nästa vecka! Tanken var bra ända tills jag berätta mina planer för bossen, som skrattade mig rakt i ansiktet. Trodde jag ja. Jag ska jobba torsdag. Livsviktigt. Fan. Första bussen hem fredag morgon.

Dagens:
Nyhet: Eller kanske veckans. F-A har varit himla het på sms hela veckan, då han har befunnit sig på Öland samtidigt som mig. Ni som inte trodde på mig - skrattar er i ansiktet! HIHI!
Händelse: Blondinbella shoppade loss hos mig i glassisen. Yeah, kändisspaning i Böda hamn.
Bästa: Heeinrich ska inte flytta förrän på Söndag! Yes, ännu en dag med riktig mat! Jag kanske överlever ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0