J - Jag är inte din älskling

Sandra ringde och frågade om jag ville komma på hennes babyshower, himla kul! Vad man ska köpa till hennes lilla docka då?
Igår var jag hos familjen i Köpingsvik igen. Vi åt grillbuffé på Sinus och sen spelade vi kort halva natten. Jag vann nästan lika många gånger som jag kom sist. När alla tillsist trillade tillbaka till sina stugor, la jag mig i sängen och läste "Nattfåk". Jättebra bok! Fick frukost på sängen av mami och sen gällde det att passa bussen tillbaka till helvetet.
Idag har jag jobbat 2-7. Utan batteri på mobilen. Tur att jag plockade med mig "Shantaram" (världens tjockaste, härligaste bok) annars hade jag dött av tristess. Det regnade nämligen, så det var inte mycket folk.



Jag längtar hem! Fast egentligen så vill jag bort. Lååångt bort. Weekend, charter.. vad som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0